.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ویژه جمهوری اسلامی 3 شنبه

طارق عزيز وزير خارجه رژيم سرنگون شده صدام كه در يك زندان در يك پايگاه آمريكايي به سر مي برد دچار خرفتي و پرت و پلاگويي شده است . به گزارش پايگاه اينترنتي الوطن به نقل از ايلاف وزير 74 ساله صدام به دليل بالا بودن قند خون فشار خون مشكل تنفسي و درد ستون فقرات قادر به راه رفتن بيش از 20 متر آن هم بوسيله عصا نيست . طارق عزيز افزون بر اين بيماري قدرت تكلم را نيز از دست داده و قادر به جمله بندي صحيح نيست و روز به روز بدتر مي شود. پزشكان معتقدند اين مشكلات پيش آمده براي طارق عزيز آغاز خرفتي او مي باشد.

مقامات روسي پيش از سفر نخست وزير رژيم صهيونيستي به مسكو اظهار داشتند آنها ممكن است موشك هاي پيشرفته اي را به ايران بفروشند كه اين اظهارات موجب واكنش مقامات اسرائيلي شد. به گزارش « الجزيره نت » « ولاديمير نازاروف نايب رئيس شوراي امنيت ملي روسيه گفته است كشورش با ايران قراردادي را در اين زمينه امضا كرده است و بايد به تعهد خود پايبند باشد. نتانياهو در سفر خود به مسكو تلاش كرد روسيه بخاطر تصميم ايران به غني سازي اورانيوم با درصد بالا از فروش موشك هاي « اس 300 » به ايران صرف نظر كند.

حنان ترك بازيگر مصري كه اخيرا محجبه شده است از مردم خواست « روز ولنتاين » را تحريم كنند. به گزارش پايگاه اينترنتي « البوابه » اين هنرپيشه مصري معتقد است توجه به اين روز بعنوان روز عيد در كشورهاي اسلامي گناهي بزرگ است زيرا اين شخص (ولنتاين ) زنا را به امري عادي تبديل كرد و روابط نامشروع ميان دختران و پسران را مباح نمود. اين بازيگر مي گويد ما بايد از اين نكبت خلاص شويم و دست از تقليدهاي كوركورانه از رسوم غلط غربي ها برداريم . در ايران نيز تلاش هائي براي مطرح شدن اين روز صورت مي گيرد كه بايد مسئولان فرهنگي با آن مقابله نمايند.

مدير مسوول سايت خبري « آينده نيوز » بازداشت شد. تابناك به نقل از فرانو نوشت : فواد صادقي مدير مسئول اين سايت خبري روز چهارشنبه بيست و يكم بهمن ماه جاري توسط ماموران امنيتي بازداشت شد. پس از دستگيري صادقي فعاليت سايت آينده نيز متوقف شده است . آينده نيوز چندي پيش فيلتر نيز شده بود اما همچنان به فعاليت هاي خود ادامه مي داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.272 seconds.